niedziela, 10 kwietnia 2016

Świąteczny czas

Mam w zanadrzu kilka kart wielkanocnych, więc wskoczę z jedną z nich na wyzwanie Addicted To Stamps And More  o wdzięcznym temacie wyzwania Holiday


Do zrobienia mojej karty użyłam digi stamp,  który pomalowałam ProMarkerami. 



Ta kartka trafiła do wspaniałego człowieka. Mam nadzieję, że dla niego zaczyna się nowe, niezwykłe, długie i szczęśliwe życie w dobrym zdrowiu.
Poszło, niech się dzieje :-)


Dziękuję za odwiedziny i poświęcony mi czas.
Życzę miłego dnia.

BożenA

5 komentarzy:

Bonnie pisze...

What a wonderful job of coloring this sweet chick, Bozena! Such a fun card!

Mac Mable pisze...

Such a fun and colourful card.

Olesya Andreyeva pisze...

What a lovely card! So bright and cheerful! Love it! Thank you for joining us at ATSM blog.
Olesya, DT

Unknown pisze...

Such a beautiful card! Wonderful colouring! The person who received it is super happy to get it! :) Thank you for joining the ATSM challenge!
Kamila DT

Unknown pisze...

Congratulations Bozena!! I am so happy for you and proud to be the owner of this gorgeous card!