niedziela, 8 czerwca 2014

Haftowana choinka

Witam,
wykonałam kiedyś kartkę świąteczną haftując na kartce nitką choinkę. Najpierw przygotowałam zielony kartonik tworząc na nim tło w śnieżynki z białego tuszu pigmentowego i zagrzewając to pudrem do embossingu Hologram (po roztopieniu pudru staje się on mało widoczny, natomiast w świetle opalizuje na różne kolory w zależności od temperatury w jakiej puder był wygrzany). Tło tworzy nie narzucającą się bazę dla choinki, którą wyhaftowałam białą nitką . Z koralików zrobiłam świeczki. Pomiędzy gałązkami znalazły się malutkie kropelki farbki witrażowej, które udawały bombki i złote kropeczki ze stickersów. Całość została podklejona do czerwonej bazy. W środku znalazła się również biała wklejka na życzenia.
Całość wyglądała tak:
Kartkę zgłosiłam do wyzwania Kartkę zgłosiłam do wyzwania C.A.S. Clean & Simple Colours & Skeches Christmas Sketch Challenge # 104


Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli spodobało Ci się możesz zostawić komentarz. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

Brak komentarzy: