niedziela, 10 sierpnia 2014

Podwodny świat

Witam wszystkich serdecznie,
wykonałam w ostatnim czasie kartkę z rodzaju tych "lewitujących". Zainspirowało mnie życie w morzu, tym bardziej że w ostatnim czasie miałam tę ogromną przyjemność obserwować i podziwiać życie rafy Morza Czerwonego. Rybki morskie mają tak niesamowite połączenia kolorów, że dosłownie odbiera mowę- trzeba tylko podziwiać i starać się zapamiętać te barwy i ich zaskakujące połączenia.













 Do wykonania tej kartki użyłam przepięknych stempli Ryn Tanaka . Jest na stronie Ryn wiele pięknych stempli, powoli dojrzewam, żeby zamówić kolejne :-)

Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

3 komentarze:

Ryn pisze...

Oh WOW!!! I love these!!! Great pop up effect in the second piece. That's such a neat idea. I also really like first card. Thank you!!! You can upload these to my customer creation draw for the chance to win a free stamp: http://www.designsbyryn.blogspot.ca/2014/08/august-customer-creation-draw.html
Thanks for sharing :)

Dagmar pisze...

Wow - it´s fantastic!!!!

Shawna pisze...

So I was on Pinterest looking up the stamp set you asked about and searched your blog name and look what popped up (no pun intended).. This is absolutely gorgeous BozenA! So magical and feel like I am there!! This is pure talent and i am in absolute awe! Your seahorses and fish are colored so beautifully.. Was it watercolor? Oh my gosh I am so glad i found you so i can feast on your eye candy!! Awesome card...