wtorek, 16 września 2014

Minimalistyczna kartka ślubna

Witam wszystkich serdecznie,
koleżanka poprosiła mnie o wykonanie kartki ślubnej. Zasugerowała mi, że skoro zaproszenie było w stylu minimalistycznym, to kartka ślubna powinna być wykonana z zachowaniem tego stylu. Więc starałam się przestrzegać tych reguł, ale uważałam, że minimalizm, minimalizmem, jednak powinnam zrobić coś wytwornego, żeby w ten sposób uczcić dzień ślubu państwa młodych. Powstała taka kartka

musiałam się powstrzymywać, żeby nie ozdobić brzegu złotym stickersem paskiem


pozwoliłam sobie na to wewnątrz karty, tutaj już nie wytrzymałam :-)




 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

Brak komentarzy: