niedziela, 2 listopada 2014

Powitajmy Dominika :-)

Witam wszystkich serdecznie,
Wczoraj wieczorem poproszono mnie o przygotowanie kartki na powitanie nowo narodzonego maluszka. Kartkę miałam przygotować do południa, więc noc była krótka tym razem ;-). Na szczęście miałam w zanadrzu przygotowaną bazę dla tej kartki, więc do zrobienia pozostała mi tylko "esencja", ale i tak zeszło mi do godzin późno nocnych. Mam nadzieję, że kartka się spodobała, zarówno rodzicom Dominisia, jak i cioci, która kartkę zamawiała.
Kartka składana, roboczo przeze mnie nazwana "składak", bo ze sporej płachty składa się harmonijką w stosunkowo niewielki kwadrat. A tak się prezentowała:


 to jest pierwsza strona kartki, tytułowa, widoczna  po otwarciu pudełeczka, w którym jest umieszczona kartka

tak wygląda kartka po otwarciu połowy złożonych stron

 to jest druga połowa kartki

 tu widać kartkę w całości, po jej pełnym rozłożeniu

 Tu widoczne są strona "tytułowa"( po lewej) i ostatnia (po prawej) oraz środkowe łączące kartę

 na pudełeczku umieściłam kartkę ze stemplem kolorowaną akwarelami. 




 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

1 komentarz:

Anonimowy pisze...

Jakie pomysłowe, bardzo ładne :)