sobota, 21 lutego 2015

Wygrać to takie piękne uczucie :-)

Witam wszystkich serdecznie,
wydawało mi się niemożliwe, że można wygrać lub zostać jednym ze zwycięzców wyzwania, a jednak można! Mnie trudno w to uwierzyć, ale kartka, którą zrobiłam dla mojej mamy została wybrana jedną z trzech jako zwycięskie w wyzwaniu Inkspirational: TOP Picks #75 - Rose
Jestem tak bardzo szczęśliwa, że to co robię może się podobać! Bardzo dziękuję za to wyróżnienie. To dla mnie ogromnie ważne.

Dzisiaj jest dzień dobrych wiadomości. Drugą, jeszcze ważniejszą i radośniejszą wiadomością jest informacja, że  moja koleżanka, u której podejrzewano białaczkę, najprawdopodobniej nie choruje na nią. Co prawda, jest to jeszcze na etapie diagnozowania, ale wstępnie zanegowano podejrzenie o białaczkę. Teraz wszyscy odetchnęliśmy z ulgą!

Może jutro wstąpi we mnie więcej energii i wreszcie spokojnie siądę prze akwareli...?

A teraz czas na zwycięską odznakę :-)))




 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

4 komentarze:

Cathy pisze...

Congratulations Bozena, your rose coloured card is stunning! I love the added sparkle from the gold. Good news too for your friend, Cathy x

Unknown pisze...

Przesyłam cała pozytywną energię dla Twojej znajomej! Musiałyście mieć cieżkie dni... Ale głowy do góry! Całe szczęście okazało się, że jest dobrze

Pozdrawiam!

Kim M pisze...

Congrats on your top pick win over at Inkspirational! Your card was gorgeous. We all loved it. Hope you play along with us again. :-)

Darnell pisze...

I'm very late coming here to congratulate you, Bozena! Your rose card is just divine!! Hugs, Darnell