niedziela, 22 marca 2015

Zielona Wielkanoc

Witam wszystkich serdecznie,
kolejna kartka na czasie, czyli wielkanocne impresje :-) Bardzo podoba mi się znaczek przedstawiający zajączka, to zresztą mój jedyny znaczek z zajączkiem. Cóż, będzie wykorzystany do cna :-)
Robiłam tło metodą boketh, potem zrobiłam na nim biały embossing i efekt boketh całkiem zniknął, niestety :-((( Część tła wykorzystałam do wykonania tej karty, pozostała część czeka na lepsze czasy (czytaj - jakiś pomysł).
No dobra, czas przedstawić kartkę




Kartkę zgłaszam do wyzwanie na blogu Darnell J Knauss djkardkreations NBUS Challenge#4! Anything Goes , a żeby stało się zadość wszystkim wymaganiom, nowy jest wykrojnik gałązki z baziami.
Wednesday Challenge Blog Simon Says Spring Pinterest Inspirations 
Simon Wednesday Challenge Blog


 Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

3 komentarze:

Jingle pisze...

This is so cute! I just love that bunny! Thanks so much for joining us for the Simon Says Stamp Wednesday Challenge!

Darnell pisze...

Another great Easter card, Bozena! It's too bad your bokeh sort of disappeared, but it wouldn't have mattered anyway because that cute bunny behind steals the show away from everything else! Cute, cute, cute!! Having said that, you did do an excellent job with all the other elements to give bunny some company and added interest! Thank you for playing again in my NBUS challenge!! Hugs, Darnell

*Vicki* pisze...

Another back-side bunny!! ;) Absolutely adorable creations with him!! HUGS