niedziela, 19 kwietnia 2015

Nowy szablon ARTPLORATIONS

Cieszę się z Twoich odwiedzin. Mam nadzieję, że spodoba Ci się, to co chcę zaprezentować poniżej. 
Kupiłam ostatnio cudowny szablon. Długo o nim marzyłam, aż wreszcie marzenia się spełniły :-)
To najprostsza karta z jego udziałem oraz tuszami DI.



Kartkę zgłaszam do wyzwania
Happy Little Stampers Stenciling
Simon Says Wednesday Challenge Make Your Own Background


Simon środa Wyzwanie Blog

Bardzo dziękuję za odwiedziny. Jeżeli w jakiś sposób udało mi się Ciebie poruszyć, proszę, pozostaw komentarz. Każda Twoja uwaga jest dla mnie cenna. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

3 komentarze:

Loll pisze...

Really beautiful card with those bold stenciled flowers Bozena! I have just ordered this stencil for myself ... love it! Thanks for playing along at Happy Little Stampers.

debby4000 pisze...

Beautiful background, love the colours.
Thank you for joining us at Simon says Stamp Wednesday Challenge.
Luv
Debby

Unknown pisze...

Ojej kompletnie nie pamiętałam, że użyłaś podobnych kolorów!! haha mam nadzieję, że nie myślałaś, że Cię kopiuję ;) Kartka jest śliczna no i ta maska super - dzięki, że mi przypomniałaś o darmowej wysyłce w Stamplorations! Na dzień kobiet dostałam kwiatka w podobnych kolorach, właśnie tego hawajskiego - oczywiście ja jestem sławnym mordercą kwiatków w mojej rodzinie więc zostały tylko liście - kwiatki mnie nie lubią.... :)