Obserwatorzy

niedziela, 18 października 2015

Inkognito


.

Niedawno otrzymałam wspaniały prezent urodzinowy. Stemple Inkognito, które były moim marzeniem od dawna, ale do niedawna pozostawały tylko w sferze marzeń... Przepiękne, przemawiające za każdym razem inaczej. Właśnie, czy do Was też gadają ukochane craftowe przedmioty :-) ? Dostałam je kilka dni temu, ale dopiero dzisiaj znalazłam czas, aby do nich zajrzeć. Zaczniemy od serca i nowej dla mnie techniki embossingu na kleju. Jeśli serce, to ciepłe, a właściwie gorące kolory. Po wytuszowaniu karty czegoś mi w niej brakowało, więc dodałam koloru przez air brush.




Kartkę zgłaszam na wyzwania 
Stamplorations Oktober Challenge 
Addicted to CAS Challenge #74 Sparkle



A tak przy okazji dostałam dzisiaj wiadomość, że w sklepie Happy Little Stampers 
do 25 października będzie darmowa wysyłka dla zamówień z całego świata. To świetna okazja, żeby zdobyć te cudowne zestawy zaprojektowane przez Kylie. Aby skorzystać z tej promocji użyj kodu FREESHIP

. 


Dziękuję za odwiedziny i Twój czas.
Życzę miłego dnia.
BożenA
Prześlij komentarz