środa, 23 grudnia 2015

Kryształowa

Witam serdecznie, cieszę się, że mogę Cie gościć przez chwilę. Chciałabym zaprezentować kartę, którą zrobiłam ostatnio. Panel został postemplowany DI, brzegi i śnieżynki delikatnie pocieniowałam tym samym tuszem w niebieskim kolorze, brzeg został "podziurkowany" podwójnymi przeszyciami MFT. W tej karcie podoba mi się efekt, który uzyskałam przez pociągnięcie konturów śnieżynek srebrnym długopisem żelowym.





Święta już niebawem, czy jesteś już gotowa na świętowanie? Mam nadzieję, że ten czas upłynie Ci w radosnym nastroju w gronie najbliższych.

Życzę miłego dnia.
Uściski,
BożenA

3 komentarze:

Unknown pisze...

Piękna i kreatywna kartka!! Cudowne śnieźki i tak pięknie się błyszczy!!

Zw@@n pisze...

Elegant card, Boze. Thank you for entering our DT call at CAS on Sunday. Good Luck! Luv, Wilma

Janneke pisze...

What a great card.
Thank you for entering our DT call at CAS on Sunday.