środa, 16 marca 2016

Hortensja

Uwielbiam hortensje za ich wielobarwność. Jedna gałazka potrafi zaprezentować całą paletę barw, nie tylko różne odcienie jednego koloru. Niestety nie jestem tak zdolna jak natura :-)
Kartkę zrobiłam dla mojej mamy na urodziny. Hortensja to wspaniały stempel od Serendipity, dla zagospodarowania tła użyłam stempla do tła przedstawiającego pismo odręczne ( nie pamiętam producenta, przepraszam). Kolory to oczywiście farby akwareli i tusze DI do pocieniowania brzegów karty.
Cóż, niestety to były bardzo trudne urodziny... Mniej więcej w tym czasie stan Krzysztofa bardzo się pogorszył i nie było nam w głowie świętowanie urodzin mamy.

Dobra, to może przejdę do prezentacji karty





Tak, wyraźnie widać, że o czymś zapomniałam wspomnieć... środki kwiatków zaznaczyłam żółtymi perłami w płynie :-)



Życzę miłego dnia.
BożenA

2 komentarze:

Bonnie pisze...

This is beautiful, Bozena! Love all the mixed media you've used and you've colored the hydrangea beautifully!

Shawna pisze...

OH MY GOSH, OH MY GOSH, OH MY GOSH is this stunning.. I usually only reserve that word when I think it is appropriate and this has fit the bill perfectly my friend. I have no idea what your sentiment says but I am sure it is something wonderful.. I love this card Bozena.. I love the background looking a bit vintage.. I love the greenery against the backdrop of the card.. The slight script and pink hues are just amazing. but i think what I like the most is the flower!! WOW you did a spectacular job coloring it!! I think the liquid pearls is just the perfect touch to wrap up the entire design. Oh I love this card!! One of my favorites Bozena.. LOVE!!
Shawna