niedziela, 10 lipca 2016

Here comes the rain again

Pamiętam wielki przebój Eurythmics "Here comes the rain again". Pewnego dnia po wysłuchaniu go "zobaczyłam" kartę ilustrującą ten utwór. Tak, wiem, ze teledysk bardzo różnił się od mojej wizji, ale na wizje nie ma rady, przychodzą i są :-)
Wykorzystałam wykrojnik  prawdopodobnie (przepraszam) MB -  City. Wycięłam miejską sylwetkę z szarego kartonu, przyciemniłam ją gąbką i szarym tuszem. Wcześniej jednak przygotowałam panel z farką do tkanin zamiast brushos - kolory użyte to turkus, niebieski i granatowy. A potem dodałam ściekające z chmur krople od Ryn Water Effects 2
Muszę przyznać, że wizja była lepsza, niestety nie potrafię tak "manewrować" farbą do tkanin, żeby uzyskać efekt idealny z wyobrażeniem.  Ale być może ta karta zainspiruje kogoś z większym panowaniem nad brushos do zrobienia swojej karty :-) Powodzenia i mam nadzieję, ze jeśli tak się stane, dasz mi znać i podlinkujesz mi swojego posta w komentarzu. Będę wdzięczna :-)




Kartę zgłaszam na wyzwania

SS Work It Wednesday June 2016
Design by Ryn July Customer Creation Challenge
Little Claire's  Challenge #71 Anything Goes
Simon Says Wednesday Challenge Photo Inspiration wykorzystałam kolory tutkusowy, żółty morski, szary
Cute Card Thursday Challenge #433 Raindrpos
Craft Stamper Challenge July Anything Goes
Robyns Fetish Challenge #324 Anything with water


Dziękuję za odwiedziny i Twój czas poświęcony mi. Komentarz pozostawiony pod postem sprawi, ze kolejny dzień będzie piękny. Za wszystkie komentarze bardzo dziękuję. Życzę miłego dnia.

BożenA

6 komentarzy:

Cornelia (fun stamping) pisze...

Now those are heavy raindrops! But I love them - Ryn's stamps are my favorite!Awesome background you created with those drops!

Mac Mable pisze...

Very creative background you've achieved and loving what you've done with the die cut city skyline. Big raindrops which empathizes the amount of rain we've had...lots x Thanks for sharing this beauty x

Ryn Tanaka pisze...

Oooo! Neat! I like how you are playing with scale in this card :) Gives it a surreal feel to it. Thanks for sharing your art with me. I hope you are well. Hugs!

Lin pisze...

Such an interesting design! Thanks for sharing it with us at the Simon Says Stamp Wednesday challenge!

Deb pisze...

Fabulous card, love the raindrops!
Many thanks for joining us at CCT this week!
Debxx

Paper Creations by Shirley pisze...

Beautiful design with the fantastic dripping water :) Thanks for stopping in at my blog, Shirleyx