wtorek, 6 września 2016

Kwintesencja świątecznej elegancji

Uwielbiam robić karty bożonarodzeniowe. To mój ulubiony temat, bo zawsze przenosi mnie w lata dzieciństwa... Im jestem starsza, z tym większym rozrzewnieniem wspominam tamte lata. Czyżby dopadła mnie już starość? To podobno jeden z objawów  :-((

No dobra, do stworzenia tej kary zainspirował mnie zespół Merry Monday. Uwielbiam to eleganckie połaczenie czerni, bieli i złota. Mam nadzieję, że moja karta sprosta wyzwaniu. Na wstępnie muszę powiedzieć, że zdjęcie nie oddaje całego blasku tej karty. Do jej wykonania użyłam złotego brokatowego kartonu. Podjęłam próbę uchwycenia piękna karty w kadrze, ale mi się nie udało.  Mam nadzieję, że Wasza wyobraźnia jest tak ogromna, że zobaczycie to oczami wyobraźni.
Do wykonania karty użyłam również wykrojnika Tonic Studios Christmas Present, sentyment jest od Elizabeth Craft Designs.  Zastanawiałam się, jak odwrócić kolorystykę, początkowo pierwszy panel miał być czarny, ale stwierdziłam, że karta będzie zbyt ciemna.




Kartę zgłaszam na wyzwanie
Merry Monday Challenge #212 Gold, Black & White
SS Wednesday Challenge Anything Goes #30



Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jeśli zostawisz komentarz, będę bardzo szczęśliwa, Dziękuję i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony, Mam nadzieję, że już wkrótce :-)
Życzę miłego dnia.
 BożenA

9 komentarzy:

Marcia Hill pisze...

CAS perfection Bozena! Lovely, lovely card! Thanks so much for sharing with us this week at Merry Mondays! :0)

Mac Mable pisze...

What classy colours and perfect layout. Love the in laying of the die cut, fabulous job x

Notes by Nina pisze...

Beautiful card, your glitter present is stunning. Thank you for joining us for Merry Monday.

Shawna pisze...

Love, love, love this card my friend.. I can see the sparkle and brilliance you spoke about. You are the best at Christmas cards...

Shawna pisze...

Love, love, love this card my friend.. I can see the sparkle and brilliance you spoke about. You are the best at Christmas cards...

Bonnie pisze...

What a wonderful use of these colors, Bozen! Awesome package! Thanks for sharing with us at Merry Monday!

Virginia L. pisze...

Love the gold and inlaid die cut! Thanks so much for playing Simon Says Stamp Wednesday “Anything Goes” Challenge! Beautiful colors and design. Well done!

Debbie Henderson Debbie's Designs pisze...

What a pretty Clean & Simple card. The present is awesome! Thanks so much for playing Merry Monday this week!

*Vicki* pisze...

Absolutely gorgeous gift box! I love the gold sparkly color and design! :) HUGS