Obserwatorzy

niedziela, 2 października 2016

Październikowe wyzwanie w Happy Little Stampers CAS



Witam serdecznie moich craftowych przyjaciół. Cieszę się, że mogę zaprosić Was do wspólnej zabawy w HLS CAS. Tematem wyzwania w tym miesiącu jest


 sponsorem wyzwania jest Happy Little Stampers , zwycięzca otrzyma bon wartości 15$ do wykorzystania w sklepie HLS



Jeśli nie znasz techniki embossingu na pergaminie zobacz poniższe samouczki


Jest wiele technik embossing, ja wybrałam embossing na gorąco. Trzeba uważac, bo zbyt długo nagrzewany pergaminfałduje się i trudno go potem "wyprasować".
Wykorzystałam stemple warstwowe Altenew, by stworzyć słodki panel karty. Kiedy był gotowy nałożyłam wierzchnią warstwę pergaminu i postemplowałam go zgodnie z wzorem pod spodem. Wykonałam biały embossing na gorąco i przykleiłam czarny pasek z sentymentem. Kartkę wykończyłam cekinami.







Mam nadzieję, że ta kartka spodobała się Wam, Liczę na to, bo jest taka słodka :-)) i zupełnie nie w moich kolorach, ale jakoś mi to nie przeszkadza...
Po więcej inspiracji wskocz na nasz blog Happy Little Stampers CAS i zobacz, co przygotowały moje koleżanki z DT HLS. Zapewniam Cię, że będziesz zachwycona. A potem po prostu zrób swoją kartę i podziel się nią z nami w tym wyzwaniu. Chcę zobaczyć Twoją kartę. Teraz Ty zainspiruj nas.




Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Dragonfly Dreams Challenge Think Pink


Dziękuję za odwiedziny. Doceniam Twój czas poświęcony mi. Jeśli zostawisz komentarz, będę bardzo szczęśliwa. Dziękuję bardzo.


BożenA


Prześlij komentarz