Obserwatorzy

sobota, 17 grudnia 2016

W Polsce wczoraj umarła demokracja. Winnym tego jest Jarosław Kaczyński!

Przepraszam wszystkich za ten tytuł i taką informację, ale jestem wzburzona tym co dzieje się w polskim parlamencie. Mam nadzieję, że zdrajcy narodu zostaną ukarani. Życzę im tego z całego serca. I chcę, aby cały świat wiedział, że w Polsce demokracji już nie ma :-( Chce mi się płakać, bo tyle lat walczyliśmy z biedą, zaciskaliśmy pasa, by w końcu żyło nam się lepiej. I kiedy byliśmy już przed drzwiami prowadzącymi do lepszego życia rząd PIS-u złapał nas za twarze i wtrącił do lepianki. Taka jest prawda.

A teraz przejdę do kartki. Wykorzystałam stempel Penny Black, a resztę dokonała akwarela. Krótko, bo wzburzenie wciąż podnosi mi adrenalinę.






Stempel Penny Black mam już od dawna, ale nigdy nie odważyłam się go użyć, wiec jest stary NBUS. Sentyment Merry Christmas jest natomiast u mnie od kilku lat i był już kilkakrotnie używany.
Brzeg karty przyciemniłam brązowym DI za pomocą gąbki.


Kartkę zgłłaszam na wyzwania
The Flowers Challenge #3 Use An Older Stamp/ Die/ Stencil
CAS Mix Up Card  December Challenge
SS Work It Wednesday Challenge November
Colour Crazy Craft ChallengeWeek #28 Anything Goes All Dressed Up
Crafty Catz Week #351 Anything Goes
QKR Stampede Challenge #222 Christmas Card
Scrapbook Cardmaking Challenge #48 Watercolor ?
PBSC December Winter or Christmas More


  


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Dziękuję i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

Życzę miłego dnia.
BożenA
Prześlij komentarz