niedziela, 2 kwietnia 2017

Każdy coś zepsuł...

Cześć!
Własnie przed chwilą odkryłam, że Darnell zorganizowała kolejną coroczną zabawę dla wszystkich, którym udało się zrobić kartę bolesną :-)

Coming April 1-11, 2017

Któż z nas nie przykleił panel karty na tylnej stronie bazy, albo coś do góry nogami... Niestety mnie też takie pomyłki nie omijają. Robiłam kartkę dla mojej przyjaciółki, bardzo się starałam. Użyłam stempla brzegowego STAMPlorations NBUS, pięknie pokolorowałam wszystkie prezenty... przyszedł czas na wycięcie wykrojnikiem napisu  BIRTHDAY. Wycięłam i okazało się, że niestety do góry nogami. Napis został podniesiony trochę wyżej za pomocą kilku warstw papieru sklejonego razem. Zostałam postawiona przed dziwną decyzją... HAPPY przystemplować jakby nigdy nic, czy może zgodnie z kierunkiem wyciętego napisu? Postawiłam na drugie rozwiązanie, trochę na przekór wszystkiemu :-)





Dziękuję Darnell za zorganizowanie tej świetnej zabawy już po raz drugi. Możemy się zdrowo pośmiać i przekonać, że inni też popełniają błędy. To bardzo budujące :-))

Kartkę zgłaszam do zabawy April Fool's Day
chcę też wejść do gry w STAMPlorations Anything Goes Challenge
CAS Mix Up Challenge April 2017 stamping + inlaid die-cutting + watercolor


 


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,
Życzę miłego dnia.
 BożenA

14 komentarzy:

Mac Mable pisze...

Your card made me laugh and that is always such a good thing x Thanks for sharing this fun card x

Anonimowy pisze...

Taki mały unfal ;)
Taki uroczy ;)
Ale piękna jak każda inna :)
Asia

Verna Angerhofer pisze...

I can really relate to this and especially I have stamped upside down with a rubber stamp image. Clear I can usually get right but those rubber ones can be a bit tricky and especially if you are reading them backwards on the stamp. I love the concept of your card though and I hope you can salvage it as your coloring of those gifts is wonderful.

Darnell pisze...

Oh, my gosh, you must have gasped in horror after doing all that work with the inlaid word and your beautiful coloring!! I would have sent it anyway, lol! It is such an adorable and happy design! Thank you for being a good sport and sharing with us, Bozena!! Love ya, Darnell

Helen F. pisze...

Oh I wish I could say I have never made such a mistake ~ but, I can't! :-( Your coloring of this adorable image is so good, I would send the card anyway HAHaHa!

Aileen pisze...

Wonderful share Bozena always breaks your heart when you realise that you have done so much then had such a disaster. Good on you for still using it, I bet your friend shared a laugh with you. Hugs Aileen

Marlena M. pisze...

Your card is amazing, even with the mistake! Love your coloring!

Nstiz pisze...

I think this one is just so fun, Bozena! If it's for a good friend, I'm sure they will get such a kick out of it too! Sometime our mistakes can make people smile and that is what I call a great card!

Loll pisze...

So funny Bozena!! :) Made me smile. xx

Anonimowy pisze...

Thank you for sharing. Such a gorgeous card with so much hard work.

Bonnie pisze...

We have all done this at least once and most of us probably many more times! Thanks for sharing this with us and bringing us a smile!

nancy littrell pisze...

Bozena, TFS your beautiful card and your boo, boo! We have all done that at least once my friend. TFS and joining us at CAS Mix Up with your inlaid ribbon. Hugs..

Cornelia (fun stamping) pisze...

That is one bad boo boo - I would have been so mad if this would have happened to me - so much work....

Julia Aston pisze...

what a fun 'mistake' design - I think we all have done this at one time or another! Thanks for joining us in the CAS Mix Up Challenge! Julia xx