Obserwatorzy

niedziela, 21 maja 2017

Balonoooowo

Witam wszystkich moich przyjaciół i przypadkowych gości :-)

Uwielbiam digi Eureka Stamps, które przedstawiają balony pod chyba każdą postacią. Mam kilka tych digi, zdobytych w wyzwaniach, ale nie mogłam się oprzeć i kiedyś kupiłam kilka dodatkowych obrazów, bo są cudne. Sami zresztą możecie się przekonać.
W tym poście pokażę dwa obrazy pochodzące od Eureka Stamps. Sentymenty "HB" pochodzą z zestawów stempli Happy Little Stampers Everyday Sentiments  i Birthday Friends.

Pierwsza karta przedstawia rybę, zwaną przeze mnie "nadymką" :-) nie od dymu bynajmniej




Druga karta wykorzystuje balon w kształcie prezentu. Uwielbiam ten obraz, Zastanawiam się, czy można faktycznie zrobić taki balon? Obraz malowałam kredkami akwarelowymi, a niesamowity sentyment zabarwiłam kilkutonowym tuszem pigmentowym w odcieniach fioletu.





Na brzegu karty przykleiłam taśmy washi tape, jedną wąziutką w kolorze fioletowym i drugą szerszą w fioletowe wzory. Wygląda słodko :-). Druga karta jest moją faworytką, zarówno kolorystyka jak i zaaranżowanie obrazu i stempla sprawia mi sporo satysfakcji.


Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Daring Cardmacers Challenge Two Colours




Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony, Życzę miłego dnia. BożenA
Prześlij komentarz