Obserwatorzy

niedziela, 21 maja 2017

Christmas w kolorze blue

Kiedyś znalazłam w internecie kartkę bożonarodzeniową Cornelii Wenokor, w zupełnie nieświątecznych kolorach. Tak bardzo mi się ona spodobała, ze postanowiłam "zdjąć skórkę" z tej karty. Oczywiście nie sięgnęłam po kolor różowy, jak Cornelia, ale wykorzystałam kilka odcieni niebieskich DI.




Wewnętrzny panel zabarwiony tuszami i ostemplowany delikatnie spryskałam mgiełką Perfect Pearls. Fajnie mieni się w świetle, ale zdjęcie niestety tego nie pokazuje.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Jingle Belles Challenge Blue Christmas
Sweet Stampin' Christmas Challenge Anything Christmas
Sparkle Christmas Challenge #76 Snowflakes


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

 Życzę miłego dnia.
 BożenA
Prześlij komentarz