Obserwatorzy

wtorek, 9 maja 2017

Dla mojej najukochańszej Mamy

Witam.
Zbliża się kolejny raz Dzień Matki. To będzie kolejne trudne święto dla mojaj Mamy, bo niestety jedno z jej dzieci juz nie żyje. Jestem pewna, że to będzie trudny dzień zarówno dla niej, jak i dla mnie. Może dlatego kartka, którą przygotowałam dla mojej Mamy nie wybucha feerią barw...? Ja też czuję ten smutek i to znalazło odzwierciedlenie w tej karcie. Kolorystyka zaczerpnięta z aktualnego wyzwania Less is More,
Dzięki temu, że przez kilka chwil nad moim miastem zaświeciło dzisiaj słońce, udało mi się wykonać zdjęcia, w których widać zarówno fakturę żółtego kartonu jak i wypukłości uzyskane z tego pięknego wykrojnika ( NBUS ).


Nie spotkałam w Polsce żadnego pięknego napisu z okazji Dnia Matki, który by mi się spodobał na tyle, żeby go kupić, więc wykorzystałam zestaw do drukowania Marthy Stewart. Szukałam prostego napisu i niestety tylko to udało mi się zorganizować. 



Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Less is More Week #327 Yellow/ Grey
Just Us Girls Week #392 Mother


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

 Życzę miłego dnia.
 BożenA
Prześlij komentarz