Obserwatorzy

wtorek, 23 maja 2017

Jemioła

Witam,
specjalnie dla Merry Monday Christmas Challenge sięgnęłam po jemiołę w samym środku wiosny. Temat dość wdzięczny, bo jemioła sama w sobie ma dużo uroku. Mam marzenie, żeby kiedyś podjąć mniej lub bardziej udaną próbę pokolorowania kredkami odbicia stempla Penny Black, przedstawiającego tę roślinę, ale póki co poprzestanę na wykrojniku :-)






Liście pokolorowałam kredkami w odcieniach zieleni, owoce to ciężka robota płynnych pereł. Ramka została wykonana przy pomocy białego Gelly, a kartę wykańcza złoty napis "Wesołych Świąt".

Kartkę zgłaszam na wyzwanie
Merry Monday Christmas Challenge #249 Mistletoe





Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,

 Życzę miłego dnia.
 BożenA
Prześlij komentarz