Obserwatorzy

niedziela, 21 maja 2017

Niebiesko mi

Witam Was, moi kochani.
Lubię wzornictwo Altenew, po raz kolejny więc sięgnęłam do ich zestawu stempli, by wykorzystać ten słodki różany pąk. Bardzo nietypowy kolor, jak na różę, ale słynę z mojej miłości do wszystkiego co niebieskie :-))
Użyłam stempla z zestawu Altenew, stempel tło Magenta ( cudowne deszczowe tło ), złoty puder do embossingu i niebieskie odcienie farb akwarelowych Gansai. Karton na panel główny ma fakturę zwaną "skóra".






Zdaję sobie sprawę, że ta karta jest na pograniczu CAS, ale zaryzykuję. Kartkę zgłaszam na wyzwanie
CAS Watercolours Challenge Maj Flowers
Crafty Gals Corner Challenge #123 Add Flowers
Allsorts Challenge Week #416 Happy 8th Birthday 
Crafty Calendars Challenge May Flowers

Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,
 Życzę miłego dnia.
 BożenA
Prześlij komentarz