czwartek, 1 czerwca 2017

Czerwcowe wyzwanie w Crafting With An Attitude

Witam wszystkich gości.
Chciałabym zaprosić do wspólnej zabawy w Crafting With An Attitude, nie ma żadnych ograniczeń tematycznych. Każda karta będzie mile widziana. Sponsorem, który ufundował nagrodę dla zwycięzcy tego wyzwania jest Beccy's Place.

Zdjęcie użytkownika Terri Snode.
Do zrobienia mojej karty użyłam obrazu sponsora Nasturcje. Świetny zestaw digi stamps. Obraz został rozszerzony, tak, by zająl całą powierzchnię panelu, a po wydrukowaniu pomalowałam go Promarkerami.


Wykrojnik SMILE pochodzi ze STAMPlorations, wycięłam nim element dwukrotnie - raz w złotym kartonie, a raz w czerwonym metalicznym papierze. Dzięki temu stworzyłam cień sentymentu.




Lubię nasturcje za ich kolory. Przywodzą mi na myśl płomienie. Bardzo fascynujące... :-)

Być może moja karta zainspiruje Cię do stworzenia własnej karty, jeśli szukasz więcej inspiracji zajrzyj na stronę Crafting With An Attitude. Każda karta może wziąć udział w wyzwaniu, masz czas do końca czerwca. Zapraszam.

Kartkę zgłaszam na wyzwania
Create And Makes Challenge #12 Use Yellow
Double "D" Challenges Flowers Galore
Time Out Challenge #84 Inspired by Words - GARDEN
SSS Work It Wednesday Challenge May 2017
SSS Wednesday Challenge AG #39
Aud Sentiments Challenge #181 Summer + Sentiment


Bardzo dziękuję za odwiedziny i Twój czas mi poświęcony. Doceniam to bardziej niż myślisz. Jestem wdzięczna za każdy komentarz i zapraszam ponownie do odwiedzenia mojej strony,
Życzę miłego dnia.
BożenA

13 komentarzy:

Loll pisze...

Your colours of your flowers is AMAZING, BozenA. LOVE your card. The gold die-cut senitment is just perfect. This beautiful summery card made me smile. xx

Bonnie pisze...

This is so bright and happy, Bozena! It does make me smile! Beautiful job of coloring these gorgeous flowers!

Mac Mable pisze...

Your card has brought a huge smile to my face. Gorgeous colours and colouring and love the shadow effect you have used on the sentiment, great idea to use the red behind the gold x

Darlene pisze...

BEAUTIFUL! Love the colors and how you doubled the sentiment die! Thanks so much for joining in the fun at our Double D ‘Flowers Galore’ challenge! We hope you’ll come back often.

Darlene
DOUBLE D Challenge Blog
DAR’S CRAFTY CREATIONS Please stop in for a visit!

Aileen pisze...

Stunning card BozenA and I love how you added the sentiment in gold and red, really highlights the sentiment perfectly. Stunning flowers, love this image. Will have to check out

Vicki pisze...

Stunning! This card certainly makes me smile! Love the brilliant colors. Thanks for joining the Double D, "Flowers Galore" Challenge.

Nonni pisze...

Such wonderful colors! I love all the orange hues. Great full stamped bg, so well done! Thanks for joining us at TIME OUT!

Mój świat kolorów pisze...

Piękna kartka Bożenko, że jesteś niedościgniona w malowaniu stempli wiem od dawna i nieustannie podziwiam:)) pozdrawiam cieplutko:)

debby4000 pisze...

Oh what a stunning card, beautiful flowers.
Thank you for joining us at Simon Says Stamp Wednesday Challenge.
Luv
Debby

Billie A pisze...

Very pretty card. Great colors and I like the layered sentiment. Thanks for sharing over at Aud Sentiments.
Billie A
Inspiration Destination
Catch the bug
Creative with Stamps
Aud Sentiments
Stampavie and More

Julie pisze...

Such a lovely card. The bold sunny colors are fab
Thanks for joining us in our summer challenge at Aud Sentiments.
Julie T

sandie pisze...

Congrats for getting HM at Time Out, we loved your card x

Mac Mable pisze...

Congratulations on the goody bag win over at Simon Says x